Visual impact
VERDONCK, KLOOSTER & ASSOCIATES
Voor het strategische ICT adviesbureau Verdonck, Klooster & Associates bedenk, ontwerp en visualiseer ik marketingconcepten. Van posters tot online nieuwsbrief, van boekjes tot website. Hieronder een selectie.
Vraag/uitdaging:
Voor VKA werk ik nauw samen met de afdeling Marketing. Gezamenlijk brengen wij de marketingconcepten tot leven. Ik zorg voor de ontwikkeling en uitwerking van de visuele communicatie. Deze uitingen worden met veel creatieve vrijheid ontworpen, maar altijd passend binnen de merkidentiteit van het bedrijf.
Merkstrategie & ontwerp:
Vorm volgt inhoud. Altijd. Concept en design volgen de strategie en doelstellingen die voor het project en/of bedrijf zijn bepaald. Creativiteit speelt hierin een belangrijke rol.
Ontwikkelde middelen:
Website, e-mailtemplates, boeken, advertenties, brochures, posters (‘praatplaten’), interieurbestickering, online CV-module, infographics.
andere projecten
Brand design
Advanced Programs
Brand design
Nr. A trainingen
Visual impact
Baker Tilly Berk
Brand design
Verdonck, Klooster & Associates