Brand design | visual identity

NR. A TRAININGEN

Dit trainingsbureau heeft als missie om (young) professionals met een exacte achtergrond te helpen om hun commerciële en communicatieve soft skills te verbeteren.

Vraag/uitdaging:

Hoe laat je een trainingsbureau opvallen en zichzelf onderscheiden in een overvolle markt van trainers?

Merkstrategie & ontwerp:

Het was het belangrijkst om een duidelijke niche te vinden in de markt. Nadat deze gevonden was, is er een merkstrategie ontwikkeld en een passende naam en visuele identiteit ontworpen. Nr. A staat voor kwaliteit, transparantie en persoonlijk leren. Het logo is tevens de letter ‘A’: simpel (makkelijk te tekenen voor de trainer op flip-over sheets) en veelzijdig toepasbaar. De kleur oranje staat voor o.a. creativiteit, enthousiasme en samenwerking. 

Consequente toepassing van de visuele identiteit in alle uitingen zorgt voor herkenbaarheid en een sterke en geloofwaardige boodschap.

Ontwikkelde middelen:

Visual identity, uitingen (abonnement) social media, online advertenties, stationery, diverse spellen, website.

andere projecten

Visual impact

Baker Tilly Berk

Brand design

Verdonck, Klooster & Associates

Brand design

Colours by the Sea

Brand design

SABEWA Zeeland